KRIS Serwis, pełna nazwa Agencja Reklamowo-Komputerowa „KRIS” Krzysztof Białas, z siedzibą w 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, os. Bolesława Chrobrego 46. Udostępnia regulamin dotyczących warunków współpracy, zwaną w dalszej części Serwisem, a zleceniodawcom zwanym w dalszej części Klientem, w zakresie napraw sprzętu komputerowego. Skorzystanie z usług, zlecenie naprawy sprzętu oznacza jednocześnie akceptację Regulaminu.
- Na naprawę urządzeń udzielona jest gwarancja w przedziale od 3 do 12 miesięcy w zależności od zakresu wykonywanej usługi i użytych części.Roczna gwarancja w przypadku wymiany matryc w laptopach na fabrycznie nową oraz wymiany baterii, 3 miesięczna gwarancja na wymianę używanych matryc w laptopach, 6 miesięczna gwarancja na naprawy laptopów, roczna gwarancja na wymianę nowych układów BGA, w przypadku Reballingu BGA obowiązuje miesięczny okres gwarancji, 3 miesięczna gwarancja przy naprawach komputerowych PC oraz innych urządzeń, 6 miesięcy gwarancji dla zasilaczy awaryjnych UPS lub 12 miesięcy przy wymianie akumulatorów.
- Na wszystkie użyte nowe podzespoły obowiązuje gwarancja producenta z okresem gwarancyjnym od 12 do 60 miesięcy. W karcie wydania sprzętu z serwisu widnieje indywidualna adnotacja użytych części wraz nr seryjnym oraz okresem gwarancji producenta.
- Okres gwarancji liczony jest od terminu odbioru sprzętu z serwisu lub odbioru przesyłki od kuriera.
- Naprawy mają unikatowy i niepowtarzalny nr zlecenia oraz QR-code, które klient otrzymuje w potwierdzeniu przyjęcia sprzętu do naprawy. Po tych numerach można sprawdzić status zlecenia serwisowego na stronie serwisu w zakładce „STATUS NAPRAWY”.
- Naprawy wyceniane są indywidualnie, po ustaleniu problemu Serwisant telefonicznie udzieli szczegółowej informacji o usterce. Wysyłana jest również wiadomość sms oraz mail ze szczegółowym opisem uszkodzenia, kosztem oraz przewidywanym czasie naprawy sprzętu. Po zapoznaniu się z ekspertyzą, to Państwo podejmą decyzję o rozpoczęciu naprawy. W przypadku rezygnacji nie pobieramy opłat za diagnozę. Klienci, którzy skorzystali z opcji wysyłki kurierem, zobowiązani są do pokrycia kosztów transportu. Na życzenie klienta jest możliwość wystawienia pisemnej ekspertyzy serwisowej dotyczącej przeprowadzonej diagnozy.
- W przypadku braku możliwości naprawy sprzętu z przyczyn niezależnych od serwisu, klient może pozostawić sprzęt bezpłatnie w celu utylizacji. Klient zobowiązany jest jedynie do pokrycia kosztów transportu zgodnych z cennikiem w dniu wysyłki (dotyczy jedynie klientów korzystających z wysyłki za pośrednictwem kuriera). W opisanym powyżej przypadku klientowi również przysługuje bezpłatna diagnoza na piśmie.
- Informujemy, że sprawność użytkowa oraz stan wizualny sprzętu dostarczanego do naprawy może ulec zmianie w toku wykonywanych czynności diagnostycznych i napraw, dotyczy to: (np. ukrytych pęknięć obudowy ujawniające się dopiero w trakcie naprawy, przetarte przewody matrycy, tasiemki, itp.), co wynika z wad ukrytych, ujawniających się dopiero w momencie podejmowania czynności serwisowych. Serwis nie ma na to wpływu i nie ponosi za to odpowiedzialności.
- W celu zapewnienia przejrzystości przepływu informacji, który ma zapobiec nieterminowym odbieraniem naprawionego sprzętu, klient zostaje poinformowany o zakończeniu naprawy oraz możliwości odbioru naprawionego sprzętu. Informacja zostaje wysłana za pośrednictwem wiadomości SMS oraz poczty elektronicznej.
- W przypadkach nieodebrania sprzętu w terminie 31 dni od daty poinformowania o możliwości odbioru sprzętu, bądź nie podjęcia przez klienta decyzji o terminie wysyłki, zostanie naliczana opłata magazynowa w wysokości 5,00 zł. brutto dziennie, którą klient musi pokryć w trakcie odbioru lub wysyłki. Opłata jest naliczana również z braku możliwości poinformowania zleceniodawcy o konieczności odbioru, wynikającej z jego winy (np. podana złego nr telefonu, bądź nieodbieranie telefonu, podania niepoprawnego adresu mailowego). Klient oświadcza, że nieodebranie sprzętu w terminie 6 miesięcy (od dnia otrzymania informacji o wykonanej naprawie) jest jego oświadczeniem o przeniesieniu prawa własności sprzętu na rzecz serwisu lub oddaniem sprzętu do utylizacji.
- Klient oświadcza, że w przypadku odmowy przyjęcia sprzętu po dokonaniu naprawy, (dotyczy klientów, którzy wybiorą formę płatności za pobraniem lub przelewem) odmowy odbioru i zapłaty kurierowi oraz w przypadku braku wpłaty na konto za wykonaną usługę serwisową w terminie 6 miesięcy (od dnia otrzymania informacji o zakończeniu naprawy za pośrednictwem wiadomości SMS lub poczty elektronicznej) jest jego oświadczeniem woli o przeniesieniu prawa własności sprzętu na rzecz serwisu lub oddaniem sprzętu do utylizacji.
- Zgodnie z treścią Ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz.883)oraz (Dz.U. 2018 poz. 1000 ustawa z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych) klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach przeprowadzenia usługi serwisowej przez KRIS Serwis, jednocześnie wyraża zgodę, w rozumieniu przepisów Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204) na kontakt telefoniczny lub otrzymywanie wiadomości SMS i poczty elektronicznej, informacji dotyczących aktualnych promocji oraz informacji dotyczących przebiegu zgłoszonego sprzętu do naprawy w KRIS Serwis.
- W przypadku braku możliwości naprawy, serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu sprzętu uszkodzonego o nieco odmienionych objawach usterki.Wynika to między innymi z faktu, iż większość układów na płytach głównych montowana jest w technologiach SMD, BGA, uBGA, CSP, FLIP CHIP. Przyczyną pojawienia się usterki, są tak zwane zimne luty (mikropęknięcia połączeń lutowanych) i dopiero po ich usunięciu może okazać się, że na skutek ich powstania doszło do uszkodzenia danego układu, który w tym momencie jest niedostępny na rynku. Kolejnym powodem może być uszkodzenie samego laminatu płyty głównej na skutek delaminacji powłoki uniemożliwiającej poprawny montaż nowego układu BGA. W takich przypadkach z przyczyn niezależnych od serwisu klient może otrzymać nienaprawiony sprzęt o odmienionych objawach usterki.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych lub programów zainstalowanych na twardych dyskach sprzętu oddanego do naprawy.W związku z tym prosimy przed oddaniem lub wysłaniem sprzętu do naprawy o sporządzenie kopii zapasowej danych zawartych na twardych dyskach. Jednocześnie informujemy, że w procesie naprawy nie formatujemy twardych dysków oraz nie usuwamy z nich żadnych danych oraz programów. Jeśli zajdzie potrzeba ponownej instalacji systemu bądź wymiany dysku twardego, klient zostanie o tym poinformowany telefonicznie lub pocztą elektroniczną w celu przygotowania listy plików do archiwizacji bądź przeniesienia ich na nowy nośnik.
- Klient oddający sprzęt do naprawy oświadcza,że dane przechowywane na dyskach twardych lub innych nośnikach danych przesłanych do serwisu są jego własnością, a na programy zainstalowane posiada legalne licencję.
- Na wydanie diagnozy i wycenę naprawy serwis zastrzega sobie termin od 1 do 3 dni roboczych od dnia dostarczenia uszkodzonego sprzętu do serwisu.
- Na naprawę uszkodzonego sprzętu, serwis zastrzega sobie termin do 14 dni roboczych licząc od dnia wydania diagnozy. W przypadku niespodziewanych komplikacji, innych jak w zgłoszeniu serwisowym lub niedostępności niezbędnych podzespołów do przeprowadzenia naprawy, serwis zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu naprawy do 60 dni roboczych po wcześniejszym ustaleniu z klientem kosztów i czasu realizacji naprawy.
- Wymienione podzespoły elektroniczne podczas procesu naprawy,zgodnie z dyrektywą WEEE (ang. Waste of Electrical and Electronic Equipment / pol. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny) oraz od 1 stycznia 2016 r. zasady postepowania ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym określa ustawa z 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1688). Klient przyjmuje do wiadomości, że nie wydajemy uszkodzonych części i podzespołów elektronicznych. Zużyte komponenty zostaną przekazane do firmy specjalistycznej zajmującym się recyklingiem i utylizacją odpadów elektronicznych lub do punktu PSZOK. Większość części elektronicznych zawiera szkodliwe i niebezpieczne substancje między innymi takie jak: ołów, kadm, rtęć, chrom, polibromowane bifenyle, polibromowne etery difenylowe. W związku z powyższym tylko na specjalne życzenie klienta w trakcie przekazania sprzętu do naprawy lub wysyłanego sprzętu za pośrednictwem kuriera ma obowiązek dołączyć oświadczenie o wydaniu uszkodzonych części (pdf, doc), tylko i wyłącznie wtedy, gdy zostaną spełnione te kryteria, zostaną wydane uszkodzone podzespoły. W tym przypadku klient oświadcza, że wydany zużyty, uszkodzony sprzęt lub uszkodzony podzespół odda do firmy specjalistycznej zajmującym się recyklingiem, utylizacją odpadów elektronicznych lub do punktu PSZOK.
- Każdy klient korzystający z usług naszej firmy oświadcza, że zapoznał się z warunkami Regulaminu.Oddający sprzęt do naprawy dobrowolnie akceptuje powyższe warunki umowy serwisowej. Jest to jednocześnie umowa, na podstawie, której jest świadczona usługa naprawy, reguluje ona prawa i obowiązki z tego tytułu. Oddanie sprzętu do naprawy osobiście lub za pośrednictwem firmy kurierskiej jest równoznaczne z zaakceptowaniem warunków umowy serwisowej.
- Płatności za usługi można dokonać na 3 sposoby:
Klient może wybrać jeden z poniższych sposobów realizacji płatności:
GOTÓWKĄ – przy osobistym odbiorze naprawionego sprzętu
GOTÓWKĄ (POBRANIE) – przy odbiorze naprawionego sprzętu u kuriera
PRZELEWEM na nr konta – Agencja Reklamowo-Komputerowa „KRIS” Białas Krzysztof, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, osiedle Bolesława Chrobrego 35, Bank Spółdzielczy w Kamieńcu Ząbkowickim, nr rachunku: 36 9533 1030 2005 0000 4978 0001
W tytule przelewu proszę o podanie imienia i nazwiska oraz nr zlecenia serwisowego RMA.
- Na wszystkie wykonane usługi wystawiamy Fakturę VAT lub paragon fiskalny.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszej Umowie (Regulaminie) mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego, wszystkie spory mogące wynikać z realizacji umowy rozstrzygać będzie sąd właściwy dla wykonawcy usługi serwisowej.