Aby zgłosić reklamację naprawy należy uzyskać nr RMA, który jest system zgłoszeń serwisowych. Wypełnij formularz zgłoszenia reklamacji poniżej. Informacje będą nam potrzebne do weryfikacji danych i uzyskania numeru zgłoszenia RMA niezbędnego do identyfikacji Twojego zgłoszenia reklamacyjnego oraz oznaczenia paczki z uszkodzonym sprzętem. Umożliwi również śledzenie przebiegu naprawy i komunikacji z serwisem.
Prosimy szczegółowo wypełnić wszystkie pola formularza. Ich właściwe uzupełnienie oraz szczegółowy opis usterki znacząco przyspieszą realizację procesu reklamacyjnego. Jeżeli przesłanie urządzenia do naszego serwisu nie będzie konieczne, nasi pracownicy dołożą wszelkich starań by udzielić pomocy zdalnej w celu rozwiązania problemu i usunięcia usterki. Jeżeli zdalne usunięcie problemu okaże się niemożliwe zleceniu reklamacyjnemu (na ogół do 24 godzin od zgłoszenia) zostanie rozpatrzone i nadany numer RMA, który prosimy umieścić w widocznym miejscu na przesyłce. Przesyłki bez nadanego numeru RMA wydłużą proces reklamacji. Prosimy o umieszczanie w paczce możliwie kompletnego zestawu celem skuteczniejszego zdiagnozowania usterki.